Sunday 3 March 2013

Sadness.

Hi, dah lama dah tak update blog ni. Selama ni tak tahu nak luahkan segalanya dekat mana. And today, I write about myself here. Sabtu baru ni, dah plan nak keluar dgn dia. Then tak tahu kenapa ada je yg menghalang. Abah dgn tiba-tiba nak mengamuk lepas dgr aku nak keluar, jalan jammed. And senang cerita pergi makan dekat Taman Gelora tu. Tak tahu pulak dia pun sama-sama pergi sana. Ingat boleh jumpa tapi dia yg taknak keluar kereta. Terasa tak payah cakap lah. Sangat terasa sebenarnya. Tapi dia bkn bf. Nak buat macam mana. Aku nak dia terima aku sbg gf, tapi dia kata takdir yg tak beri kitorg utk bersama. Apa yg patut aku buat. Redha jelah. And pasal Zal, I don't know why he keep BBM-ing me everyday sedangkan aku pun reply lebih kurang je. Aku mmg still sayang but then I remember what he did to me. Sedih. Sometimes jealous juga tengok Ezaty dgn Zakuan and Miera dgn Syaffiq. Bila lah pula time aku boleh bahagia? :( Everyday aku mesti akan nangis setiap kali nak masuk tidur but bila dah bangun pagi, I try to be strong and be happy in front of others. Sebabnya aku mmg happy-go-lucky person. Hm. Sampai sini jelah boleh luahkan. Bye and assalamualaikum.